zondag 16 september 2012

GELUK!

Wat lang geleden en enkele tochtjes verder maar nu zonder klachten!
De tochten worden langer en vooral ook sneller!
Nu is de snelheid niet alleen van belang; het comfort en de souplesse die toeneemt, het geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.
Laatst 's avonds gereden en wat een heerlijkheid, vrije fietspaden en lekkere temperatuur om te rijden!
De bus, die in Scherpenzeel achter me reed op de weg, liet me gerust rijden zonder te toeteren (da's ook wel eens anders).
Alleen die verkeersdrempels, wat een ellende, soms zijn ze zo hoog dat ik los kom uit het zitje en dat vinden mijn schouders niet leuk, een "aanvaring" met de rand is dan het gevolg met blauwe plekken.
Verder rijdt de fiets fantastisch na de servicebeurt die ik bij Ace Winterswijk heb gehad.
Enkele schakels eruit, versnelling afgesteld en de kettingbuis vast gezet, het rijdt nu vlot en zonder haperingen!
Inmiddels ruim 1000 km op de teller, natuurlijk niets in vergelijking met andere velonauten.
Ik gebruik mijn Quest immers niet voor woon-werk verkeer!
Geen last meer van de knieën!
Ook het drinkwatersysteem functioneert naar wens, behoeft nog enkele aanpassingen, maar dat komt later wel.

1 opmerking:

  1. Hoi

    Ik heb twee schuim stukken die Ymte levert aan de zijkanten in de ruimte onder de schouders gebracht. Sindsdien geen pijnlijke schouder meer
    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen